Utánajártam neked...

Utánajártam neked...

A blogról...

2020. július 25. - Kocka Pocok

Vagy egy évtizedig válaszolgattam embereknek a Gyakorikerdesek.hu klasszikuson bizonyos témákban. Én rengeteget művelődtem ezáltal, ám a többiek nem: még mindig ugyanazokat kérdezgetik... :)
Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy összefoglaljam a főbb kérdéseket. A bejegyzések többszintűek. Akit csak egy kétszavas válasz érdekel, az első sor a kétszavas válasz, nem is kell tovább olvasni. Akit viszont érdekelnek a miértek, megtalálja azt, amit én jelenleg az adott témában tudok. Ez általában több év kutatása, tapasztalata, megfigyelése - beleértve a fórumozók tapasztalatainak összegzését is - azonban egészen biztosan van olyan tény, ami elkerülte a figyelmem vagy ami azóta került napvilágra, hogy megírtam a bejegyzést.

A bejegyzés trackback címe:

https://boncolo.blog.hu/api/trackback/id/tr1816077442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása